2012. szeptember 26., szerda

09.26 futás helyett karedzés

Futni készülök, ma már tényleg muszáj. De csak egy kicsit. Csak nem akaródzik ft-sal összefutni... most gyorsan túlteszem magamat a reggelim második felvonásán és előszedem a kedvenc idézetemet: "The hardest step for a runner...". Tegnap nem bírtam tovább magammal és csak rúddal lenyomtam 60(70?) guggolást feszültséglevezetőként és igazi, szívbeli kívánságomra. Őszintén? Most nagyon fáj a combom, nem gondoltam, hogy ennyire hamar ki lehet lendülni a kondiból. Viszont mióta nem lábazok, csak futok, a lábaim gyönyörűen átalakultam, izmosak, de sokkal látványosabbak, karcsúbbak. Nem tudom, mi lesz velük, ha egyszer túlestem ezen...imádok lábazni, de túl masszív lábakat csinál nekem. Lehet, hogy a nagysúlyos edzésekről le fogok mondani és inkább soksok kissúlyossal acélozom az izmaimat.

Nem jutottam le futni, megint. Nem tragédia, de nagyon bosszant. Karoztam a teremben, bicepsz, tricepsz kiikszelve, innentől fogva a maraton utánig tényleg nincs több edzés, mindent letudtam. Futás van és pihenés. Holnapra találok módot arra, hogy kimehessek valamikor. Maximum 1 órát futhatok most már naponta, de az elég is lenne. Csak csinálnám.

10 megjegyzés:

  1. Én is azt veszem észre, hogy mióta nem kondizok hetente lábra, azóta vesztettem az izomtömegből, nem olyan vastagok. Nekem tetszett az is...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na oké, de én alapból nem vagyok az a hosszú, nyúlánk lábakkal rendelkező alkat. A 163 centimhez túl masszív a lábam. Még mindig összeérnek végig a combjaim belül pl.

      Törlés
    2. hm... ez okés, szerintem próbáld meg a 12 ismétlésszámokat, az vajon milyen volna? A 15 feletti már formában nem sokat hoz :/ zsírt égetni úgy meg nem lehet, mint tudjuk, max. izom állóképességet növelni, sok nő tizenkettőzik

      Törlés
    3. Mivel 35 kilóval még tudok 60-t guggolni, marha strapás lenne... a futástól meg nagyon szépen alakulok, úgyhogy majd meglátom :)

      Törlés
    4. Tény, hogy nem kell 70-80-akba beleguggolni, de azért túl alacsonyra sem kell vinni a súlyt. Nekem az 50 a max., de 40 alatt nem látnám értelmét :) vaaaaaagy egylábas guggolás elsajátítása.... ? nem vastagít, tanúsíthatom.... a jóga és az izmok nyújtása is szerintem segít levenni a masszivitásukból

      Törlés
  2. A vastag combjaimmal nekem is gondom van, de mire az levékonyodna, addigra nem maradna semmi felsőtestem. Pedig én nem is edzek "nagy" súlyokkal. Van ami genetika...csak tudnám miért nem a fekete hullámos hajat örököltem:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De ha felsőtestre sikerül gyúrnod, ellensúlyozza az alsótestet.

      Törlés
    2. Úgy igyekszem, de mégis jobb lenne, ha a combom vékonyodna...:)

      Törlés
    3. Szerintem alakul és vékonyodik az szépen lassan. :) Jóóó lesz az! :D

      Törlés
    4. Lassan-lassan, nagyon lassan:) De én nem sietek sehova:D

      Törlés