2012. szeptember 14., péntek

09.14 Kezdődik az iskola! - pihinap

Mivel a mai napon túlestem az őszi félév első előadásán, így nem igazán jutott időm a sportra. Igazából ha nagyon megerőltettem volna magamat, akkor délelőtt, még indulás előtt, vagy este nyolc után mozgolódhattam volna valamicskét, de egészen egyszerűen jól esett a pihenés. Még így is elfáradtam az utazgatásban, 7 km erőltetett sétával a hátam mögött pedig még lelkifurdalásom sincsen. A lábszáramnak most nagyon szüksége volt némi regenerációra, az edzőtermi ténykedést pedig holnapra tervezem, hogy pótlom. Holnap egyébként nagyon kell szorítani szeretem...csinálomnak a versenyéhez. Hajrá Ági!!!

1 megjegyzés:

  1. Hello :) Bocs a "spamelésért", de hátha érdekel a móka:
    http://mozogjnoemivel.blog.hu/2012/09/08/terjeszd_az_infot_mozogni_joooooooo

    VálaszTörlés