2012. szeptember 19., szerda

09.19 jóféle háziedzés

Még mindig nem teljesen tértem magamhoz, munka után nagyon ügyesen elhúztam az időt, gondolván, hogy majd estefelé futok, bár nem éreztem rá túl nagy késztetést. Ám amikor dörögni, vilámlani és esni kezdett, mégsem voltam maradéktalanul boldog, két napot én ki nem hagyok egymás után sport nélkül. Így hát karedzésbe kezdtem itthon. Kis bemelegítés után 4*15-15 koncentrált bicepsz pihenő nélkül, majd 4*8-8 fekvő tricepsznyújtás, majd befordított tenyerű szűk húzódzkodás 4*8 kis lábtámasszal, 4*8 börtöntricepsz 12 kg-s homokzsákkal az ölben, közben már itt-ott szuper- és triszetteztem. 4*25 hasprés térdemeléssel, 4*25 lábemelés, 4*8-8 álló tricepsznyújtás, 4*15-15 egylábas vádli, végezetül pedig 100 guggolás gyorsban és 25 mélyhátizom a szőnyegen, csak hogy majdnem teljes testes legyen a végeredmény. Kb. 1 óráig tartott és nem sokat pihentem közben, jól elfáradtam, egyszóval érdemes volt. Azért a termezést jobban élvezem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése