2012. szeptember 5., szerda

09.05 futószünet. Meg mindenféle szünet. Helyett válledzés.

A mai napon nincsen futás, ezt már jó előre megbeszéltem magammal. Jó lenne ezt a hetet soksok pihenéssel tölteni a vasárnapi verseny előtt, mert aggasztanak a túledzés jelei: nem megy a futás, nincs igazán étvágyam, mindeközben zabálom a szemetet és nem hízok, brutális vádligörcsök. Ezek a görcsök nem olyanok, mint a régebbiek, ezek tényleg nagyon durvák. Egyszóval tényleg jó lenne pihenni megint egy teljes napot, de kicsit piszkál a lelkiismeret, így most itt, anyunál is nálam van az edzőcuccom, hogy ha sikerülne rávenni magamat az edzésre, még haza se kelljen ugranom érte, rögtön nyitva legyen az alkalom. Nem tudom, nem tudom, szerintem ezen a héten meg kellene ülnöm a popómon.

És meg is ülök, eldöntöttem. Holnap futok, ma pihi. Elég tragikus az éjszakás hét anélkül is, hogy még feleslegesen kínoznám magamat.

Ahogy ezt eldöntöttem, már indultam is a boltba. Az első kanyarig tartottam az irányt, azaz 3 m hosszan, aztán gyors kitérő jobbra és irány a terem. Nem tartott sokáig, csak pár alapvető váll-gyakorlatot és egy kevés bicepszet végeztem, de máris sokkal jobban éreztem magamat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése