2012. szeptember 18., kedd

09.18 pihinap

Na az úgy volt, hogy megbeszéltem magammal munka és kaja után, hogy már mindjárt indulok edzőterembe, tényleg mindjárt, mert öttől meg futni kell menni. Annyira készültem, hogy csak egy fél pillanatra behunytam a szemem és arra nyitottam ki, hogy este hat van.
Még akkor is alig bírtam magamhoz térni , így ma pihenek és kész. Maratoni táv után kell egy nap regeneráció. Aztán majd holnap edzhetek, futhatok, vagy amit ilyenkor kell. De azért persze töröm a kis fejem egy gyors itthoni bicepsz-tricepsz-hasedzésen és meg is lenne valósítható és túl sok gyakorlatra se lenne szükség, de épp van pár izomlázas, fájó porcikám, úgyhogy szerintem a székhez kötözöm magamat, úgy várom haza a páromat. Három héttel a verseny előtt már nagyon kell figyelni, hogy meg legyen az egyensúly, mert egy túledzéssel beüthet a krach.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése