2012. szeptember 2., vasárnap

09.01 edzőtermi mell-tricepsz & barangolás a Bükkben

Délelőtt edzőteremmel kezdtem, mert jól lemaradtam a heti kötelezővel, gyengültem is mostanság. Azért erőltettem a dolgot és nem is esett rosszul végül. Délutánra a párom túrát tervezett. Az elején szenvedtem, mint a kutya, aztán egy emelkedő kellős közepén élvezni kezdtem a helyet, a tájat, az atmoszférát. Felkerestünk egy újabb várromot, amiből szinte semmi nem maradt, csak a csodás kilátás, majd egy újabb szinte ismeretlen barlangot, amit már készültünk egy ideje megnézni, végül kerülő úton vissza a kiindulási pontra. Sokat mentünk, jól elfáradtunk és nagyon jól éreztük magunkat. Rengeteg szépséges képet készítettünk, csak mivel otthon behalt a net, így anyutól vagyok most kénytelen írni. Ha lesz net, teszek fel képeket is. Holnapra hosszúfutás a terv, de lehet becserélem hétfőre, mert elég furán alakulnak a dolgok így, net nélkül.

8 megjegyzés:

  1. Várom a képeket a kirándulásaitokról!

    Veroca, ha 2 hét van a 33as versenyemig, mit tanácsolsz utolsó előtti hétre (utolsó hét csökkenő km-ekkel pihizős lesz)? Szerinted hogy kellene? Azt gondoltam, hogy mivel tegnap volt 30, a jövő héten, a vége felé mennék egy 20 körülit, a többi futás olyan 10-12 körül lenne. Így viszonylag formában lennék, de nem purcantanám talán ki magam. Te hogy csinálnád?

    VálaszTörlés
  2. Utolsó előtti héten ajánlott egy picit csökkentett, de nem leállás. A 20-as hosszú vasárnap, többi 2, max. 3 alkalom előtte 10 körüli szerintem jó. Verseny hetében emelt szénhidrát, nagyon figyelj a folyadékra, hogy jól hidratált légy, mert azon nagyon lehet csúszni. Előtte két nappal pihenő nap, előtte való nap 5-6km nagyon laza átmozgatás. Előtte este tésztaparti, verseny reggelén már semmi újat ne egyél. Ja és ne indulj el szerintem úgy, hogy a folyó ügyeket nem intézted el, mert a versenyen nagyon kellemetlen tud lenni.

    VálaszTörlés
  3. Lehet, hogy megyek futóversenyre. Kemény 4 km :DDDDDDDDDDDDDDDDd Kalocsai Paprikanapok :D Feltéve, hogy itt leszek. Vicces muhahhaa! Úgy szégyenlem magam! De holnap megyek gyakorolni, 20 perc alatt akarom lefutni, ha már csak ennyi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kezdetnek teljesen jó, én szorítok. Ha tudod, mindenképpen próbáld ki a versenyzést, nagyon nagy élmény.

      Törlés
  4. ma reggel kaptam a levelet, hogy szombaton is órák Pécsen :( meghiúsult életem első versenye :( és az egész paprikafesztivál és az, hogy végre találkozom olyanokkal, akikkel hónapok óta nem... de leginkább a futást sajnálom.

    VálaszTörlés