2012. szeptember 25., kedd

09.25 hátedzés

Elég nagy bajban vagyok. A futótársamtól nagyrészt kénytelen vagyok megválni, a másikkal nehezen tudok időt egyeztetni és nem bírom magamat rávenni, hogy egyedül kimenjek, hihetetlenül elegem van. Szerencsére a füzetkém szerint az utolsó három hétben már nem lehet alulteljesíteni, nagyrészt pihenni kell.
Ennek ellenére én jobban érezném magam, ha kimehetnék valakivel. A füzetkém a súlyzós edzésről is le akar tiltani, én erre eddig nem is gondoltam, nem vagyok rá képes. Szerintem ezt a hetet még végigedzem, jövő héten viszont minden nap futok 5-6 kilométert átmozgatásként és nem mozgok semmi mást. Hogy fogom én ezt kibírni??? Ma megint nem bírom rávenni magam a futásra, így mindjárt indulok kicsit átmozgatni a hátizmaimat, meg amire még időt bírok szakítani. Tényleg nehéz ez az utolsó két hét a számomra, nagyon várom már, hogy visszacseppenhessek a hétköznapokba, a saját életembe. Jahh, novemberben tervezek az évre még egy utolsó versenyt, ma derült ki. Valószínűleg már csak félmaratont vállalok majd be, de legalább még nem eresztek le teljesen a télre. Utána tervezem, hogy kicsit felturbózom az edzéseimet crossfit és bodyrock elemekkel, némi calistenics beiktatásával. Várom már, hogy diétázhassak és intervalozhassak.

Lementem, hogy akkor inkább karozok, mert megint alig maradt idő és kedvem sincs, úgyhogy tényleg, csak valami könnyűt... és kezdtem a húzódzkodási gyakorlatot. És becsülettel megdolgoztam a hátam. És jó volt.

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Próbálok-próbálok. Mindenesetre az megnyugtató, hogy ha innentől kezdve egy métert sem mozdulok másfél hétig és közben súlyokat sem emelgetek, akkor lesz a legtutibb a kondim...de én azért mozdulnék...egy kicsit... :D

      Törlés
  2. Komolyan ennyi rápihenés kell?

    Kaját nem elfelejteni, várom, hogy megírd a hosszú futós evésed!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elvileg a héten már súlyzós edzenem nem lehetne, viszont még futhatnék 10 kiliket. Állítólag vasárnap a leghosszabb már 12-15 hosszú lehetne, annyiból gyógyulnék tökéletesen jövő vasárnapig. Heti összkilométer max. 40-45km, de ha egyáltalán nem futok se gond. Én akarok, csak az akadályozó tényező... :S Kaja: normálisan, szénhidrátdúsan, de figyelve a fehérjére és a zsírra is, mert a fehérje segíti a regenerációt, az egészséges zsírok meg kitolhatják a maratonon a fáradást, a glikogénraktárak ürülését. Állítólag.

      Törlés