2012. augusztus 29., szerda

08.29 kisfuti

Lista szerint hatvan perc közepes futás volt előírva, ezt nem sikerült maradéktalanul teljesíteni. Ismét az edzőtárssal indultunk futni a stadionba, pár kör után ismerőssel találkoztunk, kicsit leálltunk társalogni, majd elpályáztunk a 200 lépcsőhöz, amin tettünk két kört.
Utána még vissza a stadiba pár levezető km-re. Összességében több, mint 60 percet futottunk, de ez nem sikerült szünetmentesre. Szerintem néha ilyen is kell, nem gond, a lépcsőzéssel és a végén egy jó kis sprinttel jól megdobtuk az edzést, élveztem. 12 kilométerre számítottam, annyi szerintem nem lett, de mondjuk 10 biztosan. Holnap futáspihenő nap, tervben mell-tricepsz edzés.

Jahh, elfelejtettem. Délután szunytam egy jót, nagyon kellett. Ébredéskor a görcs jól elkapta a lábamat, elég brutális érzés. Mondtam a párnak, hogy fogja meg és érdemes volt: egy kisebb pinponglabda nagyságú duzzanat volt kitapintható a vádlimban. Szerencsére lazítottam, kicsit meggyúrtam és jó lett. Ittam egy kis extra magnéziumot és több vízet fogok inni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése