2012. augusztus 23., csütörtök

08.23 újabb futás terv szerint

A mai terv 2 km bemelegítő futást, majd 10 km maratoni tempóban való futást, végül 2 km levezetést tartalmazott. Hősiesen teljesítettem. Közben összefutottam a futótárssal a stadiban, így velem tartott.  A 10km-t 50 perc alatt sikerült teljesítenem, ami valójában egyrészt nem a maratoni tempóm, másrészt viszont töredelmesen bevallom, hogy most még így is nehezen ment és ez nagyon nem jó hír.
Nem vagyok elég gyors. Viszont megtettem. Kicsit még mindig túledzettnek érzem magamat, de majd csak korrigálódik már ez a dolog. Holnap már nem lesz itthon a párom, így a 60 perc közepes futás után valószínűleg súlyzós edzést is beiktatok a tervbe, mondjuk kart. Szombaton elméletileg kettő darab súlyzós edzést tervezek, viszont futáspihi következik, vasárnap hosszúfutás és valami laza sportmozgás anyuval délután. És vége is a hétnek.

Jahh, óra szerint kb. 10080m 50:29 alatt az eredményem. De külső körön futottam, mert gyűlölöm a betont. A km pedig olyan 14 így megint.

2 megjegyzés:

  1. Jó vagy Veróca!:) De biztos az, hogy ennyi futás mellett még kell a súlyzózás?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kell a súlyzózás, amíg csak bírom. Nagy szükségem van az izmaimra. :)

      Törlés