2012. augusztus 21., kedd

08.21 tervben pihinap & a nagy futóedzés-terv

Utánanéztem, 16 napja nem tartottam pihenőnapot. Ezzel együtt megint lelkifurdalásom van a futás miatt, így majd meglátjuk. Arra az elhatározásra jutottam, hogy kell nekem egy szép, kerek edzésterv, mert így megint elsikkad a futóedzés a többi mellett, aztán majd pisloghatok a maratonon, mint hal a szatyorban. Azt hiszem, találtam is megfelelőt. Íme:

1.pihenőnap40 perc közepes futás2 km bemelegítés, 10 km tervezett maratoni tempó, 2 km levezetéspihenőnap60 perc közepes futáspihenőnap30 km laza futás, 5 kilomérenként folyadékbevitel!kb. 65 km
2.pihenőnap40 perc közepes futás2 km bemelegítés, 4x4 perc gyors futás, közte 2 perces szünetekkel, 2 km levezetéspihenőnap30 perc laza futás, közben 5 fokozófutáspihenőnap10 km-es verseny vagy tesztfutáskb. 45 km
3.pihenőnap50 perc közepes futás60 perc közepes futáspihenőnap60 perc fartlek, tetszés szerinti váltakozó tempóbanpihenőnap32 km laza futás, 5 kilomérenként folyadékbevitel!kb. 60-65 km
4.pihenőnap60 perc közepes futáspihenőnap2 km bemelegítés, 5x5 perc gyors futás, közte 4 perces pihenokkel, 2 km levezetés50 perc közepes futáspihenőnap32 km laza futás, 5 kilomérenként folyadékbevitel!kb. 65 km
5.pihenőnap2 km bemelegítés, tempófutás piramis: 3, 6, 9, 6, 3 perc gyors futás, közte 3, 5, 7, 5 perces pihenokkel, 2 km levezetéspihenőnap60 perc közepes futás2 km bemelegítés, 10 km tervezett maratoni tempó, 2 km levezetéspihenőnap32 km laza futás, 5 kilomérenként folyadékbevitel!kb. 60 km
6.pihenőnap40 perc laza futás10 km fartlek, tetszés szerinti váltakozó tempóbanpihenőnap60 perc közepes futáspihenőnap30 perc laza futás, 5 fokozófutássalkb. 35 km
7.pihenőnap2 km bemelegítés, 5 km tervezett maratoni tempó, 2 km levezetéspihenőnap20 perc laza futás, 3 fokozófutássalpihenőnap15 perc laza futás, 3 fokozófutássalMARATON!kb. 55 km
Annyit változtatnék, hogy a csütörtöki pihenőnapot valószínűleg áthozom mára, mert ma már elaludtam, délutánra dolgozom, ergo: rohangálhatnék délben a stadinban, ahhoz meg nem fűlik a fogam.  Úgyhogy holnaptól indul a nagy felkészülés, habár már a múlt heti is annak számít, szerintem. Egy kis hasizom azért megeshet, hogy becsúszik. Ági, szakmai szemmel : szerinted jó lesz ez a terv? Ez egy három órás maratoni felkészítő, azért szimpi, mert sok hosszúfutás és a síkfutás ja és mert nincsen benne napi két edzés, amit én a munkarendem mellett nem nagyon tudnék megvalósítani.  Ezzel együtt nem 3, hanem 4 órára tervezek, csak kicsit meghúzom az iramot, hátha összejönne a 3:45 is. Hát most ennyi voltam, rohanok dolgomra. Majd még írok ma.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése