2012. augusztus 13., hétfő

08.13 edzőtermes nap, de alaposan

Mostanában kicsit megint kiakadtam, hogy igaz, hogy sokat edzek, futok, de sokat eszek is, így nem fogyok egy dekát sem, sőt, úgy érzem, hogy szép lassan szétfolyok. Erre ma kaptam megint egy jó kis dícséretet az egyik sráctól a teremben arról, hogy most mennyivel kerekebb, feszesebb a fenekem. Örültem neki, na.

Délelőtt rádöbbentem, hogy még múlt hétre tartozom egy válledzéssel, így kerítettem rá hirtelen fél szabad órát és lerontottam a terembe. Aztán futottam a dolgomra. Délután négykor ismét csak felkerekedtem terem irányába és lenyomtam a heti hát-bicepsz edzésemet. Örülök neki, hogy ez sikerült, máris sokkal jobb a közérzetem. A múlt heti sok futás közben hiányzott a terem, az edzések, de az emberek és a hangulat is. Erre a hétre három felsőtest-edzést tervezek, a többi napon futást, lábedzést pedig egyáltalán nem, maximum picit belecsempészve itt-ott a felsőtestbe. Ma pl a merevlábas felhúzás volt ilyen. Ennek kapcsán 60 kg terhelés mellett kipróbáltam a gurtnit, ami egy szörnyen hasznos eszköz, rögtön a szívembe csórta magát. Legközelebb mehet picit több súly is így rá. Végre bírtam rendesen csinálni, görcsbe rántotta a fenekemet, ahogy azt kell, nagyon élveztem. Mi is van még? Ma sokat ettem, sokat voltam úton jószokásomhoz híven. Ja és akartam mutatni valamit. Tegnap a munkahelyi vígasságon hastáncos-csoport is fellépett. Őszintén szólva a tánctudásuk nem varázsolt volna el, de ezt bőven pótolta, hogy kicsit ragyogtak a hölgyek. Hirtelen nem számított hupli és combfodor, vagy derékhájacska, sőt, ehhez még jól is jött, dögösek voltak, ragyogtak, kamaszlányosan izgulva és vihorászva adták le a műsorukat. Nagyon tetszett.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése