2012. augusztus 16., csütörtök

08.16 edzőtermi tricepsz & has

Kicsit kezd túl magasba szárnyalni a stressz-szintem mostanság. Örökké úton, semmire nincs időm, mindig van valami. Kezdek nagyon besokallni. Pedig még a suli el sem kezdődött. Na és ez az éjszakás extrán megvisel.
És bár nagyon kedvelem a futótársam és borzasztó hálás vagyok neki, amiért sikerült megmozdítania, kicsit kezd elegem lenni. Nagyon sok időt vesz el a futás így. Ha egyedül futok, sokkal gyorsabban túlesek rajta, így meg a beszélgetéssel annyi idő elmegy, hogy az nekem már túl sok. Egyszerűen nincs napi 2-3 órám erre. Tudom, antiszociális vagyok, de akkor is ez a helyzet. És egyáltalán nem szeretem, ha pátyolgatnak. Nahh, panasznap vége.

Az edzőterem jó volt, mint mindig. Kikapcsolt, jót röhögtem, jót dolgoztam és most először a tolódzkodást is betettem szériagyakorlatnak a tricepsz-programba, mert már bírok belőle 4-5-6-ot 4-5 sorozaton keresztül. Ennek nagyon örülök. És addig még a feszültségszintem is leapadt. Nagyon-nagyon hisztis vagyok ma. Extrán. Azt hiszem, én most nem szívesen kötözködnék magammal. :D

Ja és hiányzik a párom, hogy odabújjak (vagy belekössek :P )

Ja és fél 7-kor azt éreztem, hogy jólesne egy futás. Talán tényleg rá tudok újra szokni. Azért nem engedtem a késztetésnek, ma pihinap van, holnap lazafutós és holnapután verseny. Jajjj...

Annyit ettem ma, hogy hajjajj... mostanában lehet, tényleg bőven ledolgozok bármit. Csak nem annyira jó érzés, feszít a pocakom. Zabkása, jégkrém, kis fagyasztott pizza, két sor csoki, 1 őszibarack, fél marék mazsola, sok kávé, fél kg szilva (ettől teltem meg) és sült túró. És full.Akartam főzni, de már nem nagyon fért az időmbe. Jól szét vagyok esve.

1 megjegyzés:

  1. Talán mondd neki, hogy néha egyedül kell fuss, hogy kipróbáld, hogy egyedül is tudsz-e olyan jól hajtani, tudsz-e úgy hajtani, tudod-e úgy motiválni magad, mint amikor melletted van. Ha kicsit megdicséred mellé, nem sértődik meg.

    Nem mondom, hogy kéz és lábtörést, úgyhogy egy kalappal :)

    VálaszTörlés