2012. augusztus 24., péntek

08.24 futás szigorúan terv szerint & edzőterem

Elcsíptem a bűnöst! Mégsem a régi cipőm törte fel a lábam, amikor utoljára futottam benne hosszút. Ártatlanul vádoltam szegény jámbort. Egyszerűen fel sem merült bennem, hogy más is tehette ezt velem. Ott törte fel, ahol a lúdtalpam lenne, ha lenne. És most elcsíptem a nyavalyást! Az egyetlen pár márkás, kifejezetten futásra tervezett zoknim tette. Guta megüt vele!
Egyébként túlestem a napi futásomon. Szokás szerint elhúztam vele az időt, úgyhogy jól megszívtam ebben a melegben, de szerencsére a stadiban van csap, így cirka 2.5 kilométerenként frissítettem. Az előírt adagom 60 perc közepes futás volt. Szerintem nekem csak olyanom van, mert ha ennél gyorsabban megyek, akkor nem bírom tartani az iramot sokáig. Mindenesetre 62 percet futottam, cirka 12 km-t, vagy egy picikét többet. 18*630 + kb. 800 m = 12.14km. Hogy jól esett-e? Nem tudom, kétlem, lehet. Mindenesetre most nagyon is jól érzem magam, csak kicsit álmosan. Gyorsan eszek valamit és leugrom a terembe. Emiatt a sok futás miatt tényleg rövidíteni kell, főleg, hogy kitalálták, hogy holnap is dolgozni kell menni, így mára talán egy mell-tricepsz jut, míg holnapra egy váll-bicepszes lazulós. Úgy érzem, kezdek ráállni a futásra, ma már nem volt kérdés, hogy elindulok és nem is volt olyan keserves, mint eddig. 6 hetet kell még kitartanom a Budapest Marathonig. Furcsa, de már nagyon várom.

Termeztem, mell+tricepsz+locsifecsi, de az csak kicsi. Jól esett, csak nem bírtam olyan sokat, mint szoktam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése