2012. augusztus 15., szerda

08.15 edzőtermes&futónap, ergó lassan kifekszem

Ma még nem mentem sehova, csak tervezem. Felkeltem kettőkor (mivel éjszakára dolgozom), kajáltam, mindjárt elintézem még a páromnak amire megkért és zizzenek az edzőterembe. Tricepszedzés a terv, de ha beleférne esetleg, akkor mell is jöhetne. Utána haza, kaja és indulás futni. Szerintem ott is cirka 10 km a terv és máris jövök haza, zuhi, készülődés és mehetek melóba.
Elég sűrű a program, feltéve, hogy sikerül megvalósítani mindent terv szerint. Jahh, annak apropóján kezdtem döbbenten írni most, hogy a múlt heti futások óta úgy tűnik, hogy fogytam két kilót. Nem ez a döbbenet, hanem az, hogy közben szénhidrát-hegyeket lapátolok magamba, alig bírom abbahagyni és jócskán jutott bele szemét is, jégkrém, csoki, pizza. Na csak ennyit akartam, most rohanok dolog iránt.

Terem megvolt, jó volt, szétröhögtem a koponyavarrataimat. Sajnos kevés időm maradt és nincs itthon semmi gyors szénhidrát, pedig nagyon kéne, így fehérjét iszom tejjel. Sokat, mert szükségem van rá. És kávét. Meg pár szem diót. És rohanok.

Aham, hát szuper volt, mivel ma még csak folyékonyat fogyasztottam, nagyszerű ötlet volt így futni menni...még jó, hogy van elérhető távolságban toilette. Elég vacakul ment a futás, nem is csoda. És nem vagyok túl motivált, habár az igazán motiválhatna, hogy szombaton belehalok abba a terepen vállalt 22.5km-be. Közben rájöttem, hogy tegnap sem 13, hanem kb. 14km-t futottam (21*630=13230 + 800), mint ahogyan ma is, így a heti adagom eddig 28 km. Holnapra szabadnapot kaptam futás alól, így csak terembe megyek és főzök és élvezem, hogy van két szabad percem, mert a héten még ilyen nem nagyon volt. És betárazok szénhidrátból. Pénteken már gombázós átmozgató futás és szombaton verseny. Vasárnapra a másik futótársnak igértem hosszúfutást, de nem nagyon hiszek a dologban...meglátjuk. És aztán már csak 7 hét a maraton. Nagyon félek tőle. Nagyon fog fájni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése