2012. július 15., vasárnap

Kirándulni megyünk

Ő itt az én szép, új kicsikém. Nagyon büszke vagyok rá, már meg is kereszteltem tegnap, bár kissé sáros lett a keresztvíz. És mindjárt kirándulni megyünk. Egyenlőre ennyi. :)



Kirándultunk és nagyon jó volt. Egy jelvényszerző túrasorozatból néztem ki a nekünk kellő példányt, kellemes kis délutánt sikerült csapni vele. Határsávot követtük a régi földvárak nyomában. A földvárakat persze már rég elfújta a történelem szele és elmosta az eső, de helyette páratlan panorámában és jó kis terepben lett részünk. Na és az az erdőolyan, mint sehol máshol. Benőtt és bozótos és soksok állat és ragadozó madarat, őzet is láttunk, rengeteg csodálatos, idős fát, némelyik teljesen kikorhadva, kidőlve, mások liánokkal borítva. A terep két nehézsége a töméntelen mennyiségű bögöly volt a mocsaras részen a túra elején, nahh, az rettenetes ja és hogy nem vezet kifelé jelölt út, a határig magunkra kellett hagyatkoznunk. Nahh, mi megoldottuk, bár nagy-nagy szerencsével. A végén kaptunk egy elég durva zuhét, de szerencsére a kocsitól 50 méterre, így nem okozott fennakadást. Élveztem ezt a napot, nagyon jól sikerült a kirándulás.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése