2012. július 18., szerda

07.18 Győzeleeeem! lábnap

Tényleg hetek óta olyan elesett és kedvetlen vagyok és nincs kedvem az edzéshez sem, de egyáltalán, csak enni és enni és enni. És tegnap nem mentem. És majdnem ma sem. De akkor, épp az utolsó pillanatban, egyszer csak megemeltem a terebélyesedő valagam és szépoen lesétáltam a terembe és nem hiába, mert nagyon jó volt és nagyon jól esett és imádtam! Félreértés ne essen, nem ment túl jól. De nem is ez a lényeg, hanem hogy lementem és hogy megtettem, ami tőlem telt. Most egy igazi hősnek érzem magam és még az önbizalmamnak is jót tett a dolog. 20 kg-val sétáló kitöréseztem, ezt mostanában hanyagoltam, mert kánikula idején erősen balesetveszélyes volt, de most simán működött a dolog és ezért holnap bizton számíthatok egy jó kis hasogatós combfájásra. Yeaaaah! :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése