2012. július 21., szombat

07.21 mell-tricepsz-kishas

Ma végre elvégeztem a heti utolsó edzésemet is. A teremben meglepően sokan voltak szombat délhez képest és Padi is velem jött, méghozzá teljesen magától jutott a gondolatra. Olyan jól éreztem magam, hogy majdnem két óra hosszát töltöttem lent, kicsit feldobtam az edzést egy kis hasazással és elbeszélgettünk/marhultunk is egy kicsit.

A program a szokásosan alakult: fekvenyomás, immáron 40 kg-t is felhasználva, áthúzás 16kg-val, tárogatás 7 kg-val. Ennyi lett volna a mell mára, kezdődött a tricepsz: börtöntricepsz 15kg-s tárcsával az ölemben, majd koponyatörő 15kg-val, csigás tricepsz és végül egykezes ülő tricepszfeszítés 3kg-s kézisúlyzóval. Ezután még kicsi hasazás és irány anyuhoz ebédelni.

Másik téma: Feliratkoztam a Peak fitness-modell átalakító izécsoda emailre és végre meg is érkeztek a letöltendők. Már napok óta nézegettem az email-fiókom izgatottan és végre itt van. Hát, mit mondjak? Sejtettem, hogy kemény lesz a diéta-rész, de ez minden rémálmomat felülmúlta, napi nagyon-nagyon kevés kalória engedélyezett. Őrült szívesen kipróbálnám, már alig várom, igazi kihívás. Viszont! 1. Gyümölcsszezonban napi 2-3 adag fehérjén, 20 dkg csirkén, 1.5 db nyers + 30dkg párolt zöldségen és 1 db almán tengődni, az számomra teljesen elképzelhetetlen.  Egy hétre, kettőre még oké, na de három hónapra? Mire befejezném, már semmi nem teremne. Másodsorban pedig egy maraton előtt napi max. 50g CH idiótaság lenne, nem bevállalósság. Az eddigi diétámtól végülis ezt annyi különbözteti meg, hogy a sovány tejtermék és mindenféle gabonanemű is tiltott. Ami maradt fehérjeforrásnak: fehérjepor, csirkemell, pulykamell, tonhalkonzerv vízben, tojásfehérje. Szénhidrátforrás: kevés zöldség (saláta, brokkoli, karfiol, paradicsom) és maximum napi egy alma. Zsiradék annyira minimális, hogy szinte alig észlelhető.
Az edzések összeállításához biztos vagyok benne, hogy ők jobban értenek nálam, én mégsem szívesen cserélném le a saját edzéstervemet erre. A futások mellett két lábnap sok, számomra két felsőtest-nap meg kevésnek tűnik... és olyan minimál-gyakorlatok vannak benne... Viszont tényleg nagyon szeretnék gyönyörű combokat és feneket, így lehet, hogy majd kipróbálom. Hamarosan le kell ülnöm magammal és átagyalni ezt a dolgot. Mostanában olyan céltalanul eszek és edzek és ez nem jó érzés nekem. A következő két főcél a maraton és a csodás fenék és ez a kettő nem ellentétes egymással. Plussz mindkettőnek elég lényeges feltétele lenne, hogy ledobjak ismét egy pár kilót, mert mostanában jócskán szedtem is magamra és még a múltkori is sok volt... Kicsi, könnyű testet sokkal könnyebb mozgatni... szerintem összedobok egy szimpatikus kis diétát majd magamnak némi szénhidráttal és egy heti edzéstervet legalább négy futással, amiből egy hosszú kellene legyen. És igen, ebbe megpróbálom beleépíteni ezt a Peak-tervet, némileg testre szabva...de nem most, mert most futok főzni a párnak rántott cukkinit...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése