2012. július 15., vasárnap

07.14 Új cipő-avató

Gyönyörű, új futócipőm van. Nem divatpéldány, nem trendiruci, de tökéletesen funkcionális és szép és jó. És kellően sötét színű ahhoz, hogy ne kelljen mosni az első hegyi menet után azonnal. Ez fontos. Fel is avattam. Ahhoz képest, hogy mennyit zabáltam egész nap, kifejezetten kevéske az a szerény kis 5 km és ahhoz képest is, hogy 3 hónap és maraton. Ezzel szemben ahhoz képest, amennyi kedvet éreztem magamban, hős vagyok, mert elindultam és ahhoz képest, hogy út közben elkapott egy kisebb vihar és mire végeztem csurig áztam, pontosan azt nyújtottam, amit minimumként elvárok magamtól, így különösebb elégedetlenség nélkül bújok ágyba. Úgy volt, hogy holnap már tényleg kirándulunk, de nem tudom. A partnernek úgy tűnik, hogy kicsit túl jól sikerült a buli, meglepődnék, ha reggel ki tudnám húzgálni az ágyból.
Jahh, a futás nagyon ász volt, ez a kis eső még kellett is. Az új cipő is jól szuperált, habár egy picit megéreztem az egyik lábszáramat, de remélem, hogy csak múló kellemetlenség lesz.

4 megjegyzés:

  1. Sok jó futást az új cipődben! Örülök, hogy visszatértél:)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy. :) Már hiányoztatok. Hamarosan bepótlom a kihagyott olvasnivalókat :)

      Törlés
  2. Haliii!
    Jajjde szuper kis cipőőőő, írd meg lécci, hogy mi van a nyelvére előre írva. Hasonlít a régi cipőmhöz, amit rogyásig használtam és még most is felkapom néha, mert imádom!

    Nekem az új cipő min.100 beletett km-ig bejáratós, szóval hogy azt érzem jó-jó, de még nem illik teljesen a lábamra. Utána pedig, mint Hamupipőkének az üvegtopán:-)

    Sok-sok jó futás kívánok az új cipődben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kösziii :) Air skyraider 2 a becses neve a kicsikémnek.

      Törlés