2012. július 3., kedd

07.03 Reggeli futás és délutáni lábnap

Éjszakás után furcsán ébernek éreztem magamat, így úgy döntöttem, hogy futni megyek, mert ha maratonra akarok menni, akkor muszáj lesz erőltetni ezt a dolgot, kéthetente egyszer fél óra igen kevés felkészülésnek. El is indultam. Már reggel 7-kor is kifejezetten meleg volt, de azért élveztem a turnét, 12 km-t tettem meg hegyen, szép lassú tempóban, de egyenletesen, megállás nélkül, az emelkedőkön is felkocogva.
Ébredés után lábazni indultam. Furcsa, de ma nagyon ment, így emeltem a guggolási súlyon, sikeresen kinyomtam kétszer 70 kilót, többször azért nem, mert már a hátam hajlott bele. Most ennyi újság, meghalt a gépem, így anyutól írok, úgyhogy mára ennyi voltam. Jó edzést mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése