2012. július 5., csütörtök

07.05 mell-tricepsz és álmosság

Az éjszakás kikészít, az edzés feldob. Lassacskán beköltözöm a terembe. Ott jobb az idő, jó a társaság, szórakoztató a hely, egyszóval ideális. Ebben a melegben sem érzem edzés közben, hogy megterhelőbb lenne, sőt, kifejezetten jó izomállapotban vagyok, annyi, hogy utána remegek, mint a miskolci kocsonya. Enni viszont szinte csak jégkrémet és gyümölcsöt kívánok, de azért figyelek, hogy meglegyen a megfelelő fehérje-bevitel is. Mára ennyi voltam. Lányok, szeretem...csinálom, Andi, Angéla, hiányoznak a blogjaitok, a soraitok a napi küzdelmekről, hamarosan visszamenőleg is pótlom majd az olvasást. Tőletek eltekintve viszont ragyogóan megvagyok net nélkül is.

3 megjegyzés:

  1. Rád nézek minden nap, szóval írni írj csak pár sort is akár, az olvasással meg ráérsz.

    VálaszTörlés
  2. Én is olvaslak mindig:) Azért remélem minden ok, és nem azért vagy túl csendes, mert valami baj van!!!

    VálaszTörlés
  3. Minden szép, minden szuper, csak a gépem halt be és nem erőltetem halálra magamat, hogy megcsináljam, mert élvezem a nélküle való létet :)

    VálaszTörlés