2012. július 26., csütörtök

07.26 tervben pihi, valójában fekvők és Zuzana

Úgy voltam vele, hogy a lábamnak pihennie kell, mert az elmúlt négy nap sok volt neki. A felsőtestest-edzést is hanyagolni akartam, mert holnap megbeszélt edzésem van a Dáviddal felsőtestre, tartalékolni akartam rá.
Ezek után eldöntöttem, hogy akkor ma pihenek, mert néha az is kell, esetleg egy kis hasizom az Ab Ripperrel. Bírtam is egy darabig, csak tettem egy fekvőtámasz-próbát, mert kíváncsi voltam, hogy ha csak vízszintesig megyek le, mennyivel tudok többet megcsinálni. 40 darabot sikerült ezzel a módszerrel, de valahogy hiányérzetem van, ha nincs meg a komplett mozgástartomány. Aztán mielőtt indultam volna dolgozni, az utolsó pillanatban nem bírtam magammal és a ZWOW 23-ra ráismételtem, mert a múltkori eredményemmel elégedetlen voltam. Jobb is lett két teljes perccel az időm, így most már nyugodt a kis lelkem, 16:08:97. Nagyon izzadok tőle, ezt már szeretem. Holnap felsőtest Dáviddal, esetleg egy rövid futás, csak sajnos szörnyen lusta vagyok. És most meló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése