2012. július 30., hétfő

07:30 pók a falon és lábedzés

A pók nem volt a falon, csak a szó átvitt értelmében...azaz én voltam a bizonyos, aki rohangászott, mint... Délelőtt mentem el otthonról, bevásároltam a zanyuéknak ezt-azt, majd hazajöttem kettő körül átöltözni, összekapni magam és már rohantam is tovább. Edzés, zanyuköszöntgetés, kenyérvásárlás, filmnézés, fél 11 lett, méghozzá este, mire hazaértem.

Nem mondanám, hogy az edzés ma különlegesen jól sikerült, kicsit szűkre vettem a gyakorlatok számát, de amit csináltam, azt csináltam ám... Bemelegítettem lábfeszítőn 25kg-val 2*30-as sorozatszámban. Ezzel szuperszetteztem 2*30 guggolást, 1*30-t szűk lábtartással, a másik 30-t elől tartva a rudat. Aztán kezdtem az igazi guggolást. 1*15 45kg-val, majd gyors váltás, 3*5 65kg-val, 1*1 75kg, 1*4 65kg, 1*20 45kg, 1*10 45kg elől fogva próbálkozásképpen. Ezután mentem lábfeszítőre. 50kg volt rajta, csak úgy kipróbáltam és kiderült, hogy gond nélkül bírok vele, habár nem a megszokott darabszámban, de 5*8 gond nélkül lement váltott lábtartással, némelyik sorozat 10-es darabszámmal is. Innentől kicsit összevisszáztam, mert a guggolókeretet befoglalták, így két szokásos gyakorlatomat is blokkolták ezzel a húzással. Végül lábhajlítóval folytattam, 4*8 db ment le 25 kg-val, szuperszettben hack-guggolással, habár ezen még nagyon csak tanulócipőben járok, de talán pont ezért jó szórakozás. Ezután már csak kitöréseket csináltam kis súllyal, lábanként 3*10-10 30kg-val, amit 75kg-s 4*15 állóvádlival szuperszetteztem. Ennyi lett volna, mert egyrészt rohantam a zanyut köszöntgetni és hülyeségekkel degeszre zabálni magamat, másrészt meg holnap délután négyre megbeszélt hosszúfutásom van elvileg, így nem tartottam célszerűnek, hogy totálisan kigyilkoljam a lábaimat. A holnap délelőtti terv a takarítás mellett soksoksok futós motivációs anyag nézegetése, hogy nagyon nagy kedvet csináljon végre. Jahh, ma állati peches napom volt, miközben egy frissen vásárolt micro sd-t megpróbáltam kivenni a szaros csomagolásából, hogy a helyére tegyem, lazán kettétört...egyszerűen idiótán volt becsomagolva, de tényleg...még utána is alig sikerült hozzájutnom... szóval majdnem elsírtam magam és határozottan nem pozitív irányba emelte ez az esemény a nap hangulatát... még mindig eléggé ki vagyok ezen akadva... de az edzés, az jó volt.

Óhh, a zanyu új, egyszerű, nagyszerű, habár totál nem diétás, de egészséges sütireceptje: Darálj le annyi szezámmagot, amennyit jól esik, adj hozzá annyi mézet, hogy még sűrű, de jó tapacsos legyen és gyúrj belőle kis golyókat, melyeket pirított szezámmagba hempergetsz. Baromi tömény, de isteni sajnos... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése