2011. július 26., kedd

07.26 nagyot futó-nap

Eredetileg úgy keltem fel, hogy a szörnyen gyulladt szemem még fájt is, de mint a fene.  Kezdtem letenni a stadionban futós és aztán lépcsőzős, vagy a hegyen futós tervről, nem is tudtam, mit kéne, hogy kéne ma, hogy pihenjen a szemem, mikor végül anyuval elindul,tam futni. Hangony végéig jutottunk, nagyon élveztem, végig bírtam szusszal, beszélgettünk, láttunk kutyát, cicát, szivárványt, tök hasznosan telt az idő. Így úgy sportoltam le a napi adagomat, hogy jóformán észre sem vettem, hogy 11-12km-t megtettem. Legközelebb lehet, hogy a tóhoz is elfutunk, most nem mertem volna bevállalni. A legszebb, hogy közben teljesen megfeledkeztem a fájó szememről, csak megállás után kezdett sajogni újra, de akkor is sokkal kevésbé, mint előtte. Tényleg nagyon élveztem. Ma egyébként nagyon keveset ettem, volt jégkrém, dinnye, szotyi, kávé, víz, ja és egy őszibarack. Majd az éjjel valamennyit visszatöltök, de akkoris meglehetősen elégedett vagyok magammal. Holnap végre nyújtok is egy hosszút, becsszó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése