2011. július 25., hétfő

07.25 saját torna-nap

Annyira jól indult, csak úgy örjöngött bennem a tornakedv, azt hittem, hogy az évszázad edzése lesz. Aztán lefagyott a gép a zenémmel. Aztán lemerült az aksi az mp3ban. Aztán mikor az új, teli aksival elindult, leesett és kikapcsolt. Már majd megbolondultam. Aztán végre lehetett, de addigra már majdnem az összes hangulatom elszállt. Ennek ellenére jó volt. Behangoltam némi kardióval és egy kis nyújtással. Ezután azt hiszem, teljesen tisztességesen leedzettem a vádlimat, súly nélkül fél lábanként, aztán ugrókötéllel féllábon, majd súllyal fél lábon és végül guggolva. Égett, fájt, lenyújtottam, kicsit helyben futottam rá és jól is volt. Aztán kis kardió után jött a comb. Guggolás üresen, kitörések,  majd 5*8 guggolás egyhuzamban kb 11kg súllyal. Ezután rugóztam 100-at, majd sétáló kitörések következtek a nyakamban súllyal, 40 db. 2*20 ugró kitörés közben jóízűt nyújtottam, majd próbákoztam mindenfélével, de mivel nem jutottam sokra, így a fenékre tértem. Szintén nem jutottam sokra, kis kutyapisi, körzés oldalt és 100-100 felmelt lábbal, fenékből rugózva. Pici nyújtás után a mély hátizomra tértem, majd 2*15 fekvőtámasz, 2*10 könyékről tenyérre és vissza fekvőtámaszban, 2*12 mélyhátizom kis súllyal úszva. A hasizmot meglehetőst hanyagoltam, a vállra és egyéb felsőtestre is alig fordítottam figyelmet, úgy érzem, egy napba nem igazán fér bele minden rendesen. Picit csalódott vagyok, de a múltkori saját edzésemnél ez már sokkal jobb volt, úgyhogy simán van esély a javulásra még tovább. A gond, hogy mindent egy napon akarok és ez nem fér bele. Vagy erőnlét, vagy állóképesség és vagy felső, vagy alsótest, amennyiben erőgyakorlatok. Ha ezt sikerül rendesen szétválasztani, akkor szerintem nem lesz gond. Már nagyon várok egy stadionedzést, a jó kis lépcsőzésekkel, de a hegyen futást is, mert az is szuper, cask kint most borzalmas az idő. Egyenlőre ez van. Jahh, ma reggel szuper meglepetés ért a mérlegre állva, be is aranyozta a napom rendesen:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése