2011. július 7., csütörtök

07.07 reggeli Zuzana, esti Zuzana

Még hajnali öt óra sincs, de máris a víz szakad rólam. Kipróbáltam, milyen Zuzana hajnalban. Ezt csak az előttem álló nap dönti majd el, előzetesben csak annyit, hogy nem esett túl jól, bár nagyon rosszul se, mivel egy könnyebbet választottam és szerintem csaltam a commando pushup-oknál. Ez volt az:
Booty Shaping Workout
eredmények:
1. 15, 12, 12, 13, 14, 12
2. 15, 14, 14, 14, 13t, 15
3. 14, 15, 14, 14, 15, 14
Elfáradtam. Remélem hamar elmúlik.

Megint egész nap kolbászoltam, ötre értem haza, de egy óra múlva indultunk sétálni a szomszéddal és a gyerkőceivel. Majdnem két óra hosszat tartott az is, este nyolcra azért sikerült hazakerülni. Most terveztem egy jóízű Zuzana-workoutot, nem is tünt olyan nehéznek a választottam, de úgy tele van a pocakom, hogy lehet, hogy kénytelen leszek reggel megcsinálni. Főleg, mert este fél 11kor már nem annyira illendő döngetni a padlót. Most meg valami pihentetőbb jellegűt keresek.

lj:446
dll:105
dlr:111
js:300
Nehéz volt, szakad rólam a víz és hiába voltam halk, döngetett...bezzeg én nem szoktam, mikor ő álló nap visítozik a lépcsőházban...pedig elég fülsértő...na mindegy, nem ér annyit, hogy felhúzzam rajta magam. De azért megtettem.
Jahh, a kaja tejben gyrososra pácolt, sült csirkemellcsíkokból állt, nagy tál zöldsalátával és a junkot ez esetben a képen is látható cukormentes ketchup képviseli, amely egyébként a városunkban kapható egyetlen cukormentes márka. Ha már ez itt a reklám helye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése