2011. július 5., kedd

07.05 A halál Zuzanával érkezik...

A mai nap megint elég aktívra sikeredett. Reggeli ébresztő Alexandra-torna és max. fekvőtámasz, ez esetben a max 22. A maradék hármat könnyítve végeztem. Ezután szokás szerint kocogás melóba 5 perc alatt, majd 8 óra meló, bár ebből csak kettő állva, de állítom, hogy az volt a legkevésbé unalmas az egészből. Kettő órakor kivágtáztam a kapun és pályára álltam a nagyihoz. Ott nagyon rövid kertészkedés után végre megpihentem kicsinység, majd lassabb tempóban bár, de gyalog hazaindultam. Itthon vagyok három órája, ezalatt olvastam, ittam egy adag vízet és magamhoz vettem némi szotyolát, félig-meddig elmosogattam és rendet pakoltam a konyhában, mindjárt folytatom eme nemes tevékenységet, csak megálltam, hogy elvégezzem a napi Bodyrock-őrületet. Ismét ezt az online interval timert használtam hozzá:
Interval Timer
És íme, a nemes feladat:
Transform Your Booty Workout
Majdnem belehaltam. Most aztán nem éreztem közben, hogy de jó is mozogni, az egyetlen érzés, ami megfért a kis koponyámban, hogy borzalmasan érzem magam, abba akarom hagyni! De azért végigcsináltam, ezért külön díjat érdemlek szerintem. Pedig nem volt nagy feladat, csak 30 másodperc magas térdemeléses ugrókötlezés, majd 10 másodperc szünet után guggolások 10 kg-val a karomban elől. Ebből kilenc kört csináltam és el is készültem. Az eredményem már összeszámoltam, de rosszul, szerintem nem jutott oxigén az agyamba épp. Ugrókötél: 558, guggolás: 135 a végeredmény, számológéppel való újraszámlálás után. Ezzel elég jó voltam azt hiszem, Zuzana 583,114-et csinált. De ő tud magas térdemeléssel ugrókötelezni, ez szerintem elég komoly előny. Én most tanultam.
Most úgy tervezem, hogy kirontok a konyhába és rendet teremtek. Ezután már mi az nekem??! Aztán még nem tudom, hogy a Tescoban folytatom az őrjöngést, vagy előkészülök reggelre a melóra és ágyba bújok. Szerintem ez utóbbi a valószínűbb, de nagyon vágyom pár finom, édes almára.

A szép, új rövidnadrágom továbbra is inspirál a mozgásra. Mert borzalmasan áll rajtam, azért. Nahh! Itt a három legjobb kép, amit sikerült benne csinálnom magamról. A családtagjaim próbálnak meggyőzni, hogy nem olyan vészes a látkép, de szerintem másfelé néztek.Egyébként elsőre csalástagokat írtam...nem véletlenül. Azaz véletlenül, de joggal. Egy combnak egyszerűen nem szabadna így kinéznie! Hova figyeltem én is a sok év alatt, amíg ezt magamra növesztettem??!
És végül, de nem utolsósorban, egy újabb talán szokatlan, de nagyon finom kaja. Nem mondanám borzalmasan diétásnak, de ha nem sikerül legyűrni a nasizhatnékot, inkább ezt, mint mondjuk csokikát, chipset. Én imádom, csokis proteinporos sovány túró gyümölccsel. Sok fehérje, de elég sok szénhidrát is.
Bár most a képet elnézve nem is olyan bizalomgerjesztő. A banán olyan, mint egy horrorisztikus meztelen csiga. Vagy... De tényleg nagyon finom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése