2011. július 2., szombat

07.02 sok séta és kis gyakorlatok, végül Béres Alexandra

Szabadnapom volt, így a nyakamba vettem a várost. Elsétáltam a nagyimhoz és haza onnan, ez 3-3km lett volna, de útközben ide-odarohangáltam, boltokat jártam, próbáltam pár szükséges apróságot beszerezni. Mivel jól bevásároltam,így az út egy jókora részét nagyobbacska túlsúllyal tettem meg, alaposan meg is fájdult a csípőm, mire hazaértem. Ezután kisebb szünetet iktattam be, majd indulás a Tescoba anyuval, ott hosszabb sündörgés és végül irány haza. Alaposan elfáradtam, manapság el vagyok kicsit szokva a sétától. El is húztam rendesen az időt, így nem garantálom, hogy a napba még egy rendes edzés is belefér, de gyakoroltam az egylábas guggolást, ami még mindig nem igazán megy és csináltam egy maxismétléses fekvőtámaszt, 25 a jelenlegi csúcs, nem igazán fejlődtem mostanság. Közben pedig egyre inkább azon töröm a fejem, hogy magamnak kellene összeállítani néha-néha a napi edzésemet, úgy biztos, hogy nagyon élvezném. Már tűnődtem a sorrenden, hogy milyen gyakorlatok, milyen metódus szerint... szóval mindenen, a feladat elég bonyolult, feltéve, hogy Zuzanához hasonlóan kemény edzéseket akarok összeállítani. Nem tudom, hogy miből mennyit érdemes és milyen gyakorlattípusokat célszerű egy nap. Talán csak a hangulatomra bízom a dolgot. Reggel például kedvem lenne valami keményhez, pláne a mai lustálkodás után. De lehet, hogy ez egyenlőre túl nagy falat nekem.

Végülis nem bírtam magammal, nem tudtam volna úgy lefeküdni aludni, hogy nem edzettem le, így Béres Alexandra: Vitalitás dvd-jét vettem elő, mert a szokott dolgokhoz viszont nem volt kedvem. Ez most nagyon jól esett, minden tagom kinyújtottam egy kicsit, de szerencsére nem volt igazán fárasztó. A dvd-n találtam egy reggeli torna-anyagot is, el is határoztam, hogy ha kellemes, akkor reggelente bevállalom, csak tíz perc, de szuper napindító lehetne. A saját anyag ötletét egyenlőre dobtam, még dolgozom a terven.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése