2011. július 6., szerda

07.06 még soksok séta és Bodyrock

A mai nap pontosan úgy zajlott, mint az előző kettő. Reggeli tornával kezdtem a napot, zuhanyzás és melóba sietés követte. A nyolc órám után egy kicsit hazajöttem, de hamarosan indultam tovább. Jó lenne más úticélt is keresni, mint a bevásárló-központok, mert anyagilag belerokkanok a sétákba, de ettől ha eltekintek, abszolút sikeresen telt a nap, teljes mértékben sétával és talpon. Itthon már pihenősre fogtam a figurát, csak most, a lefekvés előtt végeztem el a napi kötelezőt. Végre kaptam a mérlegembe elemet, ami azzal a szomorú eredménnyel járt, hogy tudomásul kellett vennem, hogy két kilóval többet nyomok, mint amit a zanyu mérlege mutat, pontosan 62,3 kg vagyok. Nyitva a lehetőség, a feladat adott, még körülbelül 10 kg-nyi felesleget ledolgozni. Nehezebb lesz, mint eddig, mivel a szervezetem már szokva van a kevésnyi kajához, így még kevesebbet kaphat csak ahhoz, hogy fogyjak. Máson sajnos nem tudok fogni, így kénytelen leszek a szotyit és gyümölcsöt csökkenteni, na meg a dióról lemondani pár hétre. Ja és persze a néha besikerülő fehérjeszeletek, jégkrém, túró rudi, de vigyázva, mert ha túlzásba viszem, összezuhanhatok. A folyadékbevitelre oda kell figyelni, a magnéziumra is, tegnap éjjel ismét vádligörcsre ébredtem. A lényeg, hogy találjak egy hónapokig is tartható egyensúlyt, ahogy most is sikerült, csak egyre nehezebb az egyre kevesebbel gazdálkodni, már nagyon elkanászodtam, picikét sem esett nehezemre a diéta, talán éppen ettől vált hatástalanná, mivel már nem volt diéta, hanem egy teljesen új életstílus. Isteni vacsit csináltam, lecsót friss zöldségből, gombával és csirkemellel. Csak az alma és a banán nem kellett volna utána. Holnaptól több eszem lesz, de éppen most következnek "azok" a napok, ilyenkor soksok kajára vágyom és sok édességre is, úgy észlelem.
A napi edzésem ez volt:
Teenage Dream Workout Formally Summer Abs Workout
Az intervalos rész ideje: 11:48  és azt hiszem, a második résznél is jól vettem az akadályt, csak kicsit behörgött a tüdőm közben, az nem volt túl jó. Ennyit mára, most irány az ágy, mert még vár rám az utolsó nappalos reggel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése