2011. július 3., vasárnap

07.03 sokat mozgós nap, Bodyrock

Reggeli tornával kezdtem a napot, ami a vége előtt megakadt, úgyhogy másik 10 perces reggelibe kezdtem. Ezzel megadva a nap alaphangulatát, mamához indultam (3km). Ott elkapott a hiperaktivális inger az ebéd után, így balettos és táncos elemekkel szórakoztattam a módfelett csodálkozó publikumot. Az ezutáni hazasétát sajna megfúrta egy ismerős, aki kocsival szállított haza minket. Ez engem bosszantott, de senki mást, így megadtam magam. Itthon rámzuhant a semmittehetnék, így estig meg se mozdultam, akkor viszont... elővettem Zuzana egyik új workoutját, egy time challenge az illető, nekem 35 perc komplett szenvedés volt, de élvezetes. Megkaptam, amit reméltem tőle, remeghettem, mint a miskolci kocsonya, izzadtam is egy kicsit és némelyik izomcsoport frankón beállt. a combok első része például, de a hátsó is elég brutálisan igénybevevődött. A mélyhátizmom is pontosan be tudom határolni, sajog a karom, a hasizmom, a fenekem is jól megdolgozta...mindent. Nagyszerű volt és remekül el is fárasztott. Reggeli tornára készülök meló előtt a jó nap ismétlése kedvéért, így bújok az ágyamba, hogy fel bírjak kelni. Jahh, az időm 35:24, ez elég jó, Zuzana idejénél jobb, ami aggasztó, de egy csomó emberénél rosszabb. Remélem, szabályosan dolgoztam.
360 Rep BadAss Workout/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése