2011. július 11., hétfő

07.09 Tátraaa!!!!

Túlestem a nagy Tátra-túrán, fantasztikusan szépre sikeredett az út, csak borzalmasan fárasztóra. Poprádról felmászni a Téry-házig már önmaga jó kis út volt, a Lanovka igénybevétele nélkül, aztán még irány a Vörös torony-hágó. Ide csak hárman jutottunk el, a csoport többi része megelégedett a Téry-házzal. Nem tudják, hogy miből maradtak ki, a leges legjobb az egész út folyamán a hágó volt, a láncokkal. Ez utóbbiakat egyébként nem is nagyon vettem igénybe, ment nélküle is, őrülten tetszett a dolog, fantasztikus lenne kipróbálni az igazi falmászást is. Sajnos egy őrülten költséges hobbi, úgyhogy egyenlőre passzolom a dolgot. Ezután csak mentünk-mentünk, többnyire lefelé, szikláról sziklára ugrálva, mint a kecskék. Végül este hétre értük el a parkolót ismét, addigra már 10 órája mentünk, meglehetősen feszített tempóban, legalábbis az én tempóm szerint, útközben alig-alig megpihenve. Halálosan elfáradtam, de rettentő büszkén magamra vonultam be a mikrobuszba és persze jópár élménnyel gazdagabban. Ha nyerek a lottón, veszek magamnak egy láncos sziklafalat. Vagy csak egy sziklafalat.A képeket én csináltam, így egyiken se vagyok rajta, de itt most nem is ez a lényeg.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése