2011. július 8., péntek

07.08 séta, ugrókötél napja, felkészülés a Tátrára

Felkeléskor valahogy elmaradt a megszokott reggeli torna, azóta is sajnálom. Hamarosan indultam a nagyihoz, ezt a napot a napozásra szántam. Hogy végül körülbelül fél órát feküdtem ki a napra, talán nem is gond, így apránként megúszhatom a nagy leégéseket. Ott tartottam egy nagyon gyors kinti edzést az ugrálókötelemmel, meg is jött az étvágy az ilyen edzésekre, ömlött rólam a víz, különböző módokon, de főleg magas térdemeléssel ugráltam. Ezután irány gyalog haza, hátamon a dugig tömött hátizsákommal. Mostanra annyira elfáradtam és fájnak a combjaim és a fenekem, hogy mára vélhetőleg már csak egy gyors nyújtásra kerül sor. Aztán hajnalban kelek és célba veszem a Tátrát, jó kis túra van betervezve. A súlyom felkúszott három kilót, méghozzá elég hirtelen. Két lehetőség van, vagy a sok gyümölcs és fehérjeszelet megtette hatását, aminek ellent mond az a rengeteg mozgás, amit mostanában végzek, szinte reggeltől estig. Persze azért lehet, elég sokat eszem. A másik lehetőség, hogy vészesen közelednek "azok" a napok és a vízvisszatartásom brutális méreteket öltött ebben a melegben. Vagy a kettő együtt, majd az elkövetkező napok eldöntik. Mindenesetre nem vagyok túl boldog tőle.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése