2011. február 1., kedd

02.01 daily torture, Bodyrock

Borzalmas volt. Szörnyű. Mert hülye vagyok, azért. Az utóbbi pár napban nem nagyon vettem észre, vagy ha szemet is szúrt, csak örültem neki, hogy egyre ritkábban vagyok éhes, egyre kevesebbet eszek. Ez a mai napon odáig csökkent, hogy egyszeri étkezés hordós káposztával, naranccsal, póréhagymával, sajttal, sonkával, ízesítőkkel.zérószénhidrát a zöldségen kívül, hasmenés a hordós káposztától, gyilkos edzés... hát persze, hogy rosszul lettem. Na mindegy, megcsináltam, így is. Csak lassan, nehézkesen és piszok rosszul voltam közben. Egy kis emlékeztető: hát ezért nem éhezős diétákkal óhajtottam formába lendülni, hanem mozgással. Utóbbit élvezem, előbbitől szenvedek. Hát most az utóbbitól is szenvedtem, de csak magamnak köszönhetem:
Ass Busting Workout
12 percnél majdnem abbahagytam rosszullét miatt, de aztán az akaraterő győzött. Mindenesetre nem vagyok megelégedve magammal, úgyhogy most rohanok zuhizni, készülni és gyorsan ENNI. Aztán meló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése