2011. február 2., szerda

02.02 újabb kudarcos Bodyrock + Insanity

A mai tornával csúnyán bebuktam...félbe kellett hagyni. Holnaptól flottul alszok-eszek, péntek-szombat suli, jó eséllyel kimarad az edzés, úgyhogy a pihenőnap is meglesz, szerintem vasárnaptól semmi probléma nem lesz. Azért este még valamilyen egyszerűbb tornával szerintem próbálkozom, nem szeretem a teljesen pihis napokat. Na most egyenlőre ennyi voltam.

Este van, aludtam, felkeltem, tornáztam. Na nem sokat. Megcsináltam az Insanity-sorozat fit test-jét. Azaz csak valamennyit belőle, mert némelyik gyakorlattal olyan zajt csaptam volna a picike testemmel, mint egy szovjet tank. Nem produkáltam semmi kirobbanót, a mai teljesítményem nagyon gyér, de nem is lehet mindig a topon lenni, majd talán holnap sokkal jobban megy. Amit eddig láttam az Insanityből, az tetszett, úgy döntöttem, beveszem a repertoárba :D
Jahh, a fitt teszt gyakorlatai és a videó menete: Erős, öt perces bemelegítés-nyújtás, aztán 1-1 perces maximum erőfeszítéses torna és pihenés következik nyolc gyakorlaton keresztül.  Az első gyakorlatot elég nehéz leírni, huhh... mintha egy porosz katonatiszt kocogna. Helyben futás magas lábemeléssel, vagymi. Ezt kihagytam, mert éktelen lármát csap. A második gyakorlat egy ugró(kifelé, terpeszbe) guggolás. Nagyon vicces volt, hogy hiába nem fárasztó a gyakorlat, egyszerűen nem tudom gyorsabban csinálni. 40 darabot sikerült belőle egy perc alatt, körülbelül a felét annak, amit a videóban szereplő nő csinál. Valahol ő is csak elkezdte, nem igaz? :) A harmadik gyakorlat egy térd- és könyökérintős, pumpálós nyavaja volt, ebből kb jó eredményt értem el a 87-emmel, úgy vélem, valamit nem jól csináltam :D
A negyedik egy térdfelhúzós, magasra ugrós gyakorlat lett volna, csakhogy a leglármásabb, amit csak el lehet képzelni, kimaradt. Ezután négyszögben ugráltunk, 11-et sikerült a perc alatt. Négyütemű fekvőtámasz következett, igaz döbbenetemre ebben sem voltam a topon, pedig a burpee-hegyek után többre számítottam. 18db-ot csináltam, de még pihenni is meg kellett állni. Lábnyitogatós fekvőtámaszból megcsináltam szabályosan 4-et, női módon 11-et, sajnos még mindig ez a gyengém. Végül alkartámaszos fekvőtámasz-pozícióból lábhajlítás jobbra-balra -dologgal zártunk, ez egészen rendben volt (a mountain climbersek, yeahh :D), 66darabot sikerült végrehajtani belőle. Most a szokásos rohanás jön, készülődés a melóba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése