2011. február 17., csütörtök

02.17 Bodyrock

Attacking Hot Warrior Workout
Borzalmas volt. És csaltam is. De megcsináltam. Csak most szédülök :D
Ahogy elnézem, az eredményeim is borzalmasak. Na nem baj, a lényeg, hogy megcsináltam és most folyik rólam le a víz patakokban. Ettől akkor is fogok kicsit formálódni, változni, ha a legrosszabb eredményt produkáltam, bibii! És még csak nem is annyira zabáltam egész nap, mint szoktam. Csupa jó hír!
De a holnapi nap akkor is borzalmas lesz. Hazajövök reggel melóból, alszok olyan 4-5 órát és rohanok iskolába, csak remélve, hogy nem alszok el az órán. Aztán szombaton újra megyek. Emiatt mondjuk holnap sport-szünnap lesz, ami szerintem már nagyon rám fér. És holnap este már nem megyek dolgozni, ami megest csak egy hab a tortán.
Na jól van, ennyi locsifecsi elég lesz, még fürödni, enni kell, úgyhogy eredményeim:
Forward/Backward Lunge & Sandbag Lift right:
11,11 1/2, 11
Forward/Backward Lunge & Sandbag Lift   left:
10, 10, 9
Core Split:
17, 18, 16
Dynamo Push Up Beginner (női fekvő terpeszben):
16, 18, 20
Sleeping Crab right:
13, 15, 14
Sleeping Crab left:
14, 13, 14

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése