2011. február 16., szerda

02.16 gyors Jillian a lelkiismeretnek

The worst training day ever. :)
Tényleg rémes nap volt. Éjszakára dolgoztam, de reggel nem feküdtem le időben, mert elbambultam a sorozatomon. 9kor jutottam ágyba és fél óra múlva keltem, de erre rá sem döbbentem (márminthogy csak fél óra telt el). Arra eszméltem, hogy fél-alva eszek (szoktam egyébként, diétakor) egy jó adag fehérjeturmixot. Ezután a nap ennek zálogában telt. Fél kettőkor már megint ébren voltam, sorozatokat bámultam és ettem, aztán aludtam és mire eszméltem, este fél9 volt. Majdnem győzött a teljes lustaság, de nem, mert az az érzés nekem rossz, ha nem edzek, mind lelkileg, mind fizikálisan. Egy 30 perces Jilliannel vígasztalódtam, a legnehezebbel. Aztán most már rohanás összekapni magam és indulás melóba. Remélem a holnapi napom jobban sikerül és nem rontom el magamnak már reggel a hülye Rejtély-jel. Holnap reggel alvás, aztán felkelés, rendrakás, torna, párnak örülés, mert jön a drága és megint mehetek is dolgozni. Igazi mókuskerék.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése