2011. február 27., vasárnap

02.26 Insanity + P90X

Mérsékelt örömmel tornáztam le az adagom. Fáradt voltam és nyűgös és tele kajával, családi szülinapi parti volt előtte, úgyhogy este hétre értem haza. Insanity Plyometric Cardio Circuit volt a soros, becsülettel ledolgoztam a nagyját. Utána gondoltam, hogy jöhet még egy kis örömmozgás, úgyhogy a P90X-ből nekivágtam a Cardio X nevezetű remekműnek, ahogy belenéztem, szintén Kenponak tünt, hát csak jó lesz! -gondoltam én buta fejjel. Hát nem annyira lett. Egyenlőre az egyetlen mozgásforma, amitől irtózom a lassú, összpontosítós, így utálok nyújtani, bemelegíteni, és nagyon-nagyon főleg: jógázni. Persze, hogy ez jóga lett a javából, legalább az idő felében, így szigorúan összeszorított fogaim közt halkan káromkodva összpontosítottam a nap-üdvözlésre. Ezek után már nem is volt kedvem semmiféle folytatáshoz, mentem a zuhany alá, aztán az ágyba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése