2011. február 9., szerda

02.09 Bodyrock + futás anyuval

Bikini Beach Workout
Annyira elfáradtam, hogy sírni kell tőle, de szó szerint. Olvastam azoknak a kommentjeit, akik megcsinálták már ezt a workoutot a világ minden részéről és majdnem pityeregtem. 51 éves 5 gyerekes anyukákról olvasgatok, akik életük legjobb formájába kerültek Zuzana edzései miatt és azt fontolgatják, hogy nyárra kétrészes fürdőruhát vesznek. Ez igenis nagyon nagy dolog. Annyian csinálnak pénzt a fitness és fogyókúra-iparból és nem adnak érte semmit, vagy alig valamit. És akkor itt ez a lány, aki szinte a semmiért rengeteg embernek adott reményt és adta meg a tényleges változás lehetőségét, többek közt nekem is. Nem tudom, hogy csinálja, de rengeteg rajongót vonz és tényleg addikciót okoz :D nekem legalábbis tuti. Ma mást akartam délelőtt tornázni, valami könnyűt, de nem vitt rá a lélek. Jahh, azt még nem is írtam: mostanában naphosszat nem hagyom abba a vigyorgást: mint aki lenyelt egy vállfát... a mozgás endorfinokat szabadít fel a szervezetben, úgy tűnik, minél több szenvedés, utána annál több boldogság...  Jajj, nagyon elfáradtam. Megyek és eszek egy jó adag natur popcornt. Edzés után lehet és kell is a szénhidrát :) nem mintha amúgy nem ennék doszt eleget belőle :P
Csak persze az eredményekről feledkeztem meg.... nahh, szóval:
Backward lunge/Knee up 16-14-16-12
Backward lunge/Knee up 17-16-17-15
Plank Jumps 6-5-4-5
2 Walking pushups/4 low steps 8-7 1/2-7
Jump forward/back/tuck 9-7-9-6
Side plank jump/pushup 6-6-5-5
Side plank jump/pushup 5-5 1/2-5-5

Kezdek egyébként kikupálódni, a fekvők többsége már igazi, nem térdletevős/női és egyre több dolgot képes vagyok úgy megcsinálni, ahogy azt kell. Szerintem nagyon fejlődök, ennek viszont eredménye az állandó izomláz valamelyik porcikámban, mindig másikban. Tegnapelőtt picit sajgott a bicepszem, bár lehet, hogy az egy kis húzódás volt inkább. Tegnaptól a tricepszem elég fájdalmas, de nem baj, legalább tudom, hogy jól dolgozok. Ja igen, sajnos a nagy súlyom és a lelkes és lendületes gyakorlatvégzés teszi valószínűleg, hogy elég gyakran meghúzom, megrántom valamimet. Nem nagy élmény, de mióta bevezettem a rendes  bemelegítést, azóta sokkal kevesebb a gondom.


Mióta írtam, elmentem futni az anyámmal, csak mert fantasztikus idő volt és ezt találtam, mint alkalmatos tevékenységet a legjobbnak a szabadidőm hasznos eltöltésére. Hát szenvedtem, nahh. Elég rendesen. A déli brutál edzés után inkább egy kis olvasással egybekötött lazulás kellett volna , vagy egy-két húszperces ugribugri. 11 kört futottam, plussz az odaút, bár pihenőkkel és nyújtás-blokkokkal, de így sem esett túl jól. Mindenesetre ezen is túl vagyok. Most meg már este van, úgyhogy alvás. Reggel mehetek hatra dolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése