2011. február 9., szerda

02.08 Bodyrock: Gaga-training

GAGA for Poker Face Workout
Ez volt a napi feladat, teljesítettem. Volt benne egy, a lábkörzős-térdfelhúzós, ami állatira tetszett, azt szívesen csinálnám többször is, nagyon jó. Mondjuk már a második körben is annyira izzadtam és remegtem, hogy nem is tünt annyira élvezetesnek, mint az elején. Jahh, kipróbáltam és tapasztalat: amennyire az éhezős napok nem jöttek be, ugyanúgy a szénhidrát-dús, de másban sovány napok sem. Kiegyensúlyozott kajálást szeret a szervezet.
eredmények:
Surfer Exercise:10,7,8,8
Round Kick & Knee Crunch left leg:15,18,16,16
Round Kick & Knee Crunch right leg:17,18,15,16
1-2-3 Push Up:9,9,9,9
Ninja Jump & Sandbag Pick Up:7,7,7,6
Megint csak nem voltam nagyon elégedett magammal, mivel a ninja jumpot pl megcsinálni sem tudom, ott bizony csalni kell... disznóság! :D A többi még csak hagyján.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése