2011. február 4., péntek

02.03 ma is megvolt: Bodyrock

Úgy tünt, a mai edzés kimarad, annyira eltököltem az időt. Habár anyunál annyit pörögtem, hogy kb egy gyenge tesióra simán le lett tudva vele, de azért ezt nem nevezném rendes napi izzasztásnak. Egyébként amit végül csináltam, azt se.
Zuzana gyönyörű, halálkín-gyakorlatsort állított össze, konkrétan tengerészgyalogosokra szabva a feladatot. Sajnos az én edzettségi szintemen még nem tudom élvezni ennek a gyönyöreit, a nőivé tompított fekvőtámaszok nem tépik darabokra a karomat, a hosszabb szünetek és kevésbé lendületes mozgás hagynak kihűlni. Szerintem eljön a napja, mikor ebben a feladatban is meglátom a szépséget, de még ez arrébb van, egyenlőre be kell érnem enyhe csalódottsággal, hogy valamit nem jól csináltam, nem vagyok elég fáradt. Azért persze remegek, mint a miskolci kocsonya, arra nincs panasz. Az edzés neve:
Marine Corps. Workout
Eredményeim:
Sandbag Squat (right shoulder) – 9,10,10,9
Plank Jump Push Up – 4,5,5,5
Sandbag Squat (left shoulder) – 10,9,10,10
Plank Jump Push Up – 4,5,5 1/2,5
Time Challenge: 5:02, 4:42
Sandbag Mini Squats (right shoulder) – 20,20,23,25
Super Girl Push Ups – 3,5,5,4
Sandbag Mini Squats (left shoulder) – 23,22,28,21
Super Girl Push Ups – 5,4,5,5
Könnyítések: Szerintem minden szabálytalan volt és kezdő-verziós. És még mindig képtelen vagyok rendes, felnőtt fekvőtámaszokat csinálni. Rém elégedetlen vagyok ma magammal. Bánatomban el is megyek aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése