2011. február 13., vasárnap

02.13 edzés a csajokkal: Jillian és Réka

Este fél 8 van és még nem edzettem semmit, csak ettem. A burpiezrekhez még nem jött meg a kedvem, hullafáradt és nyűgös vagyok, kicsit sok volt most a nappalos műszak, két nap suli, miegyéb. Azért valami lassút és elegánsat mindjárt bevállalok :)

Megtettem, most a töprengési időt szántam a blogolásra. Jillian Michaels 30 days shred-ből a harmadikat, a 30 percest lenyomtam, aztán Rubint Réka Napi 20 percből a felsőtestet megcsináltam, most agyaltam, hogy folytassam-é ugyan.... erőm még van, a mozgástól fel is ébredtem, úgyhogy egy életem, egy halálom, szerintem megpróbálom :D

Megtettem. Persze, hogy nem vagyok normális, nem is mondta senki, hogy igen. Szóval egy Jillian 30 perces és Rubint Réka mind a 80 perc az eredmény. Picit csaltam itt-ott, de nem vészes. Húúú, hát a fenekem, az nagyon fájt. Na ma ennyi voltam, holnapra a terv egy moderáltabb diéta, némi tanulás és persze torna. Kiderült, hogy kisvárosunkban sportesemény van kilátásban: lesz aerobic!!! Ez itt igen nagy dolog. Nagyban fel is lelkesedtem, hogy támogassuk akkor a helyi sportot, mondtam is anyámnak, hogy menjünk, de úgy tűnik, ez bukó. Annyi esze van, mint a lányának, úgy lesérült futás közben a héten, hogy nem nagyon tud járni sem, azt mondja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése