2011. február 25., péntek

02.25 aktív pihenés:P90X+Insanity+Bodyrock

Szabadnapos voltam, kirándulni készültem, de nem jött össze, lustaságból kifolyólag :D. Emiatt egész nap ráértem, kedvem is volt, úgyhogy tornáztam. Nagyon sokat, jól el is fáradtam. Először az Ab Ripper X-t, aztán kipróbáltam ugyanabból a szériából a Kenpot, azt nagyon élveztem. El is neveztem csokinak, amolyan örömmozgás rossz napokra. Ezután jött a soros Insanity-videóm, a Pure Cardio, ezt követte a Cardio Abs. Mikor végeztem vele, még mindig éreztem némi energiát magamban, úgyhogy a Bodyrock.tv-ről is elvégeztem egy 15 perces workout-ot, ez végre teljesen kifárasztott.
Survivor Workout
1. Backward Lunge Kick Up (left leg):21,15
2. Backward Lunge Kick Up (right leg):19,16
3. One Arm Press UP (alternating arms for each rep):8 1/2, 10
4. 2 Kick Ups & Breakdance Push Up:6, 5
5. Pike Jump & Squat Jump:10, 9
40 ismétlést végeztem a One Leg Squat & Jump Up (in 5 minutes) -ból.
Meglehetősen beginner verzióját vittem színre a dolgoknak, már meglehetősen fáradt voltam. Jó kis befejezés volt.  Szerintem mostanában nem tervezek több torna-marathont, nagyon fárasztó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése