2011. február 15., kedd

02.15 Jillian és Bodyrock

Born This Way Workout
A mai edzés Zuzanával végre olyan volt, amilyennek egy edzésnek lennie kell. 20 perc, jobbnál jobb gyakorlatok és csak kevés olyan, ami nagyon fárasztó, a többi inkább élvezetes (bár a végén már csak abbahagyni az egészet volt élvezetes). Mikor befejeztem, úgy pottyantam a földre, mint egy rongycsomó. Nagyszerű volt, tényleg! :)
Most azzal kísérletezek, hogy amikor nagyon-nagyon elfáradok, akkor se hagyjam abba az edzést a különböző részek között, ezzel is növelve a hatékonyságot. És hogy csak a végén vedeljem a vízet, ne közben, mert nehéz úgy mozogni, ha olyan az ember hasa, mint egy vízes hordó :D Ma nagyon nehezemre esett belekezdeni a tornába, ahogy már az elmúlt két napban is, de végül most is nagyon élveztem, csak az a fránya Brutus!!! :D
eredményeim:
guggolások súllyal: 16,18,16,18,18,18,16,18
térdfelhúzás érintéssel hason: 14,14,14,14
súlylengetés: 16,16,16,16,16,16,16,15
oldal-ugrabugra  hason: 22,24,26,26
egy lábas guggolás és rúgás(nagyon kezdő verzió): 7,6,6,6,6,6
És most ettől úgy, de úgy elálmosodtam, hogy megyek is rögtön sorozatot  nézni :P:P

Néztem egy darabig a sorozatot, néztem, aztán már tényleg elálmosodtam és folyton meg is éheztem, ami már mégiscsak túlzás. Azt se értem, ennyi kaja hogy fér belém. Ezen okokból tornázni kezdtem megint. Jillian Michaels 30 day shred-ből ma az első kettőt csináltam meg, meglepően nehezek voltak. Mondjuk ahogy mostanában észreveszem,  a combom, vádlim és a hasam nagyon erős, nem mondom, hogy meg sem érzem a tornákat, de kell neki a terhelés hozzá. Ezzel szemben a karjaim, vállaim még mindig nagyon gyengék, meg a hátizom. Ezen kell majd sokat dolgozni, felzárkóztató program, miegyéb :D
A napi tornaegyenleg: 1 Zuzana-workout és 2 Jillian 20-perces. Egész jó kis eredmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése