2011. január 31., hétfő

01.31 evanescence-edzés, 2 Bodyrock

Mától utálom az Evanescence-t, azt hiszem. De legalábbis nem támad rá kedvem egy darabig, az tuti. A mai edzés(ek) kész halál volt(ak). Először kipróbáltam az egyik bodyrocker-lány kedvenc Zuzana-edzését. Nekem szerintem nem lesz a kedvencem, jobban kedvelem a HIIT-tréningelést. Azért nem lett volna ez rossz, csak szerintem bután csináltam a dolgokat. Túl keveset ettem, ebből következőleg szédelegni kezdtem, nem ment a teljes intenzitás, hasfájás, hányinger, minden nyavaja rám jött. Ettől függetlenül befejeztem, ez szóljon a javamra. Némi étellel később megpróbálkoztam újra a tegnap esti edzésemmel, most azért lényegesen nehezebben ment, főleg, hogy az időintervallumok 50-10-re módosultak.... hát ez totál halál....többször is azt hittem, hogy nem jutok a végére, akadt Brutus-szal is némi megbeszélnivalóm. Azzal bíztattam magam közben, hogy ha befejezem, akkor lesz egy nyújtó-edzés és az nagyon-nagyon jó lesz. Erre még addig el se jutottam, még csak most jön majd, ha belefér az időmbe. Nem, nem ha belefér az időmbe, mivel a nyújtás nagyon fontos. :D Most fogok nyújtani. Csak még leírom a mai edzésem nevét és idejét:
550 Rep Fat Massacre 39:42 Az időm botrányosan gyenge, ugye nem kell mondanom?
Ab-tastic Exercise Challenge! Ezt már tegnap is belinkeltem, de biztos, ami biztos.
Most látom, hogy felraktak egy új edzést, gyorsan megsasolom, aztán már tényleg nincs több időm, mehetek dolgozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése