2011. január 19., szerda

Beköszönő és egyben első bejegyzés

Rengeteget írtam, ide. Bemutatkoztam, ahogy illik, meséltem magamról, hogy mit szeretek csinálni, ki vagyok és mért akarok blogot írni. Aztán töröltem az egészet, így végül csak ennyit:
28 esztendős kisvárosi majdnem-hajadon fogyni, izmosodni vágyik, ahogy az már trendi manapság. :P
Éppen ezért platformot keresett, ahol edzésnaplót vezethet,  írhat arról mit evett és mennyit és ha közben valami megragadja a figyelmét más témában az se baj, áll elébe.
Jahh, az edzésekről előljáróban csak annyit: többségében az interneten talált Bodyrock.tv című weblap segítségével szoktam mozogni. Ennek két tulajdonosa, Zuzana és Freddy minden nap felraknak valami újdonságot. Most nem mesélnék erről hosszabban, biztos, hogy lesz még róla szó, több is, mint elég. Az oldal szerelmese vagyok hónapok óta, és nem véletlenül.
Időnként előfordul, hogy Jillian Michaels torna dvd-ire tornázok, de mostanra a bodyrock tett arról, hogy túl gyengének érezzem, így ez inkább csak desszert a listán és jóízű átmozgatás.
Néha-néha kocogni is eljutok, de nem elég rendszeresen, inkább csak élvezetből. Fiatal és szertelen koromban azt hittem, a kocogás fujj és nehéz és fáj. Hát most, közel a 30-hoz kifejezetten megkedveltem, pláne mióta (2 hónapja) leszoktam a cigiről.

Mai edzésem: kocogás anyuval a Stadionban. Saját rekordot döntöttem, 10km-t lefutottam és nem is esett nehezemre. Ez különösen furcsa, miután több, mint egy hónapja nem voltam kint. Mostanában olyan virgonc vagyok, mint egy Duracell-nyuszi.Nem tudom, hogy miért. Talán a bodyrock, vagy a vitamin, ami szedni kezdtem, esetleg, hogy most nem diétával kombinált mozgástól remélem a karcsúságot, kizárólag a mozgástól. Karácsony óta nem bírom magam rávenni a mérsékelt étrendre...botrány! :D
Lehet, hogy még megpróbálkozok valami egyszerűbb tornával, de ha nem, azt is túlélem valahogy. Tegnap a két egyórás Jillian Michaels-t csináltam meg fél óra szünettel egymás után, szóval büszke vagyok az állóképességemre.

Kaja: egész mérsékelt

Mai nap legjobb pillanata: kint a Stadionban, transzban kocogva.

Most alvás, a kedvesem holnap jön haza, addigra muszáj, hogy a lakás kevésbé legyen káoszos, különben megnézhetem magam ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése