2011. január 23., vasárnap

01.23 villámnak tervezett napi edzés: Bodyrock tupírral

Persze, hogy a villámtempó nem jött be, de legalább nem lesz lelkifurdalásom, hogy kimaradt a napi edzés, vagy ilyes :)
Egy régi bodyrock-gyakorlatot szedtem elő, mivel a napi edzést a képek alapján nem sikerült hajszálpontosan felfogni. Íme:
Commando Exercise Challenge  (12.23)
Ezt viszont egy kicsit keveselltem, úgyhogy picit feltupíroztam. Elég botrányos idő alatt, de teljesítettem. Idő: 35:27, a gyakorlat a weblapon megadott, kivéve, hogy a beginner fekvőtámaszokat csináltam, így is majdnem belehaltam, viszont minden kört kibővítettem 10 reverse push up-pal és 10 lábfelhúzással. Na most rohanok, falafelt és spenótot kell alkotnom ebédre, aztán készülés és futás az utolsó délutánosomra :)

Megjöttem, dolgoztam, olyan jó gázos nap volt. De már vééége és holnap jön a várva várt szabadnaaap!
A tervek torna, talán futás és tacofőzés-sütés-készítés, vagy mi. Tény, hogy nem túl változatos az életem, de a nagyobb részét élvezem. Azt nem bánnám, ha hajszál-picit szimpibb munkahelyem lenne...
A tornatervek: hajjajj, az sok van. Először is az elmúlt két napi kihívások nagyon tetszenek, egy láb, egy felsőtest, aztán meg bejön az utolsó nyaralás előtti workout-juk is, úgyhogy szerintem lesz elfoglaltságom :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése