2011. január 26., szerda

01.26 futás, Bodyrock, de elég szétszórtan

Próbáltam ma is a maxot hozni sport terén, pláne, mivel a holnapi nap estéjén megint jön a párom, akitől:
a: elég nehéz összehozni az edzéseim időpontját
b: kevesebb időm marad, mert főzni, takarítani és mosogatni kell
c: nem férek a géphez, hogy leírjam az eredményeket
d: nem kérhetem, hogy sportoljunk együtt, mert:
    1: nem akar
    2: lassacskán nem tud, mivel én edzett vagyok, ő pedig....hát, nos, nem annyira :P
Mindezek ellenére borzasztóan örülök, hogy hazajön, így inkább igyekszem jól időzíteni a sportot.
Okfejtésem lényege, hogy igen, ma tényleg egy kicsit túlhajtottam magam, de a most említett okokból muszáj voltam.
Először elfutottam Szentsimon végéig és vissza. Ez körülbelül 7 km azt hiszem, de kisebb emelkedőkkel tarkítva, nem csak stadionfutás. Ja és szakadt a hó. Egy szóval nem ment túl jól, pláne a tegnapi 10 km után. Megcsináltam, de elég gyakran belesétáltam. Legalább az egyetlen picikét meredekebb emelkedőt sikerült egy huzamban bevenni, ez is valami.
Itthon bodyrock-edzés következett, különböző módosításokkal:
Ready To Sweat Workout
A fekvőtámaszok mindenhol beginner-verzióban, mivel még úgy is alig megy. A magas térdemeléseket pedig ugrókötél nélkül csináltam, mert így gyorsabban és sokkal erőteljesebben tudok ugrálni. Jahh és az utolsó gyakorlatot elrontottam, mivel túl magasra emeltem a lábam, így nagyon megkönnyítettem a fekvőtámaszt, de nem direkt. Majd legközelebb már tudom. Pihentem is a gyakorlatok közben pár percet, szóval voltam már jobb is. Valamit így is érhetett a dolog, mert ömlött rólam tőle a víz, de patakokban. Előtte volt bemelegítés és utána mindjárt lesz nyújtás is. Ezen kívül mára már csak egy gyors kajálást tervezek, zuhanyzás és ágyba. Reggel megint meló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése