2011. január 30., vasárnap

01.30 végrevégrevééégre Bodyrock!!

Megtörtem a jeget és elvégeztem az első edzésem, ahogy azt kell, full intenzitással. Valami borzalmasan élveztem, akármilyen hihetetlen is. Kb az izmaim azt kiabálták: Ohhhhh, ahhhhhhhh, yeaaahhh..... totális orgazmusuk támadt :D  Imádnak dolgozni... Brutus bekaphatja! Jahh, nem, nem háborodtam bele egy kis tornába, csak Zuzanáéktól idéztem. Ők hívják így az énünk azon részét, ami mozgás helyett evésre és tévénézésre igyekszik rávenni minket. Hát nem, kösz, ez a vér, veríték, boldogság elegy sokkal vonzóbb.
Íme a mai tortúrám:
Ab-tastic Exercise Challenge!
Tényleg Ab-tastic volt. Azt hiszem, gyorsan még rányomok kb 10 burpeet, hogy teljes legyen az örömöm. Aham, meg is van. Lehet, hogy ezt mostantól minden nap megteszem. Rám fér az erősödés és élvezem is. Mióta nem cigizek, mindent élvezek, ami akár csak nyomokban is cardio :)
Na megyek inni, enni, készülődni a melóra, zuhanyozni is kell, miegyéb, úgyhogy futááás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése