2011. január 25., kedd

01.25 csőtörés+ futás+Bodyrock-streching

A mai napomra aztán sok mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy unalmasra sikerült. Melóban kaptam a hírt az albérletemben létrejött esetleges csőtörésről, ami elég komoly valós csőtöréssé vált, mire hazaértem. Betört ajtó és egy rakat ember fogadott. Szerencsére istenáldása szomszédasszonyom ezúttal is nagyjából rendben tartotta a dolgokat, már amennyire persze lehetett. Csak a lelkivilágom maradt romokban, mire mindenki elvonult. Némi szomszédolás és nyavajgás után felvettem a futós cuccot és usgyi ki a stadiba. 10 km-rel később már nem is éreztem olyan tragikusnak a dolgokat. Ezúttal a 15 kör utáni szükséges plussz egy lelépcsőzött kör volt. Sokkal rosszabbra számítottam, igazából meglehetősen élvezetes volt. Futásból jóanyám térdeihez járultam, panaszra. Meg is etetett, le is nyugodtam, így értem haza, ahol Zuzanával végigcsináltam egy 15 perces nyujtó rutint. Amilyen borzalmas volt ez a nap minden egyéb szempontból, olyan eredményes diéta és sport terén. Miután hiába vártam a napi bodyrock-újdonságot, úgy döntöttem, hogy inkább időben ágyba kerülök ez egyszer, még három nappalosom hátra van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése