2011. január 30., vasárnap

01.29 ellustult napok

Nagyon könnyű ellustulni, ha hagyja az ember. Tegnapelőtt még minden porcikám sírt a mozgás után, de nem lehetett megoldani. Tegnap már kevésbé kínlódtam utána, bár még mindig éreztem a hiányát. Elterveztem, hogy este beiktatom, de elaludtam egy film közben kora este. Ma már nem nagyon tombol bennem a harci tűz, elég nehezemre esik megmozdulni, de lustaságból nem fogom odaengedni azt a keveset, amit már elértem és pláne nem azt, amit még fejlődhetek, ha nem egészen két hét után már ilyen csodákra volt képes a testem. Milliárdszor tónusosabb, erősebb vagyok, mint előtte, lényegesen kevesebb a narancsbőröm, ami nem várt, de nagyon üdvözölt mellékhatás, segít kordában tartani az étvágyam, a ruháim valahogy kinyúltak... drága kedvesem mindebből annyit vett észre, hogy kisebb a mellem, ezt mélyen nehezményezi... én meg ezt a hozzáállást.
Most azonnal nekivágok a napi gyakorlatomnak, főleg, hogy nemsoká mehetek dolgozni éjszakára. Mivel semmiféle testrészem nem óhajtja most ezt a tornát és álmos is vagyok, így ráhangolódó napot tartok. Nem workout, csak exercise challenge következik, méghozzá a legújabb, ugrókötéllel spékelt. Szerintem kezdetnek pont jó lesz. Aztán holnap álmosan, kómásan biztos vagyok benne, hogy több kedvem lesz majd eljátszani a G.I. Jane-t :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése