2011. január 20., csütörtök

01.20 Bodyrock

Mivel ma délutánra dolgozom, ezért kénytelen voltam már most megcsinálni a napi betevő edzésadagomat. Nem mondhatnám, hogy jól esett, egy csomó combizom a már így is halálra gyötört lábaimnak. A hátra kitöréseknél nem használtam súlyt, így is több volt az elégnél, de megcsináltam. A víz meg ömlik rólam. Idő: 39:09 a 20:00 helyett, de még így is büszke vagyok magamra, mert megcsináltam. Ez az egyébként:
Most rohanok a lakást glancolni, mivel mint már említettem, este jön a kedves, aki olyan szenvedélyesen rajong a rendért, mint én a gyakorlataimért. Inkább jobban. Igen, határozottan sokkal jobban.  Jahh, még előtte: mérlegre elvből nem állok, ha nem muszáj, úgy döntöttem, inkább mérek. Mivel szabó-centit még nem sikerült beszereznem, ezért mérőszalaggal tettem, ebből eredően nem hinném, hogy túl pontosak az adatok:
magasság: 163,5cm
csípőbőség:104cm 
derékbőség: 77cm
mellbőség:    94cm
mell alatt:      84cm
comb:           58cm
felkar:           28-30cm
Na, ezek azok az adatok, amikből szeretnék záros határidőn belül lefaragni. De most már tényleg rohanok. Majd holnap kibontakozom. Ha esetleg valaki olvasna, szép napot, jó blogolást és kitartó edzést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése